» » » » Konu Durumları ve Bildirimler

Konu Durumları ve Bildirimler

MaRZoCHi
MaRZoCHi Kurucu 17-04-2015, 07:36
Daha önce bu konuda tanıttığımız konu durumları sistemini artık kullanıcılar da kullanabilecek.

Konu Durumları ve Bildirimler

Konuyu ekleyen kullanıcı;
  • Çözüldü: Konuda belirttiği problem çözüldüğünde "Çözüldü" butonuna tıklayarak. Konunun "Çözümler" listesine dahil olmasını sağlayabilecek.
  • Bekliyor: Sorun henüz çözülmediyse durumu "Bekliyor" olarak işaretlenebilir. ( Bu kısımla ilgili daha sonra geliştirmeler yapılacak )
  • Çözülemedi: Sorun tüm cevaplara rağmen çözülemediyse durumu "Çözülemedi olarak işaretlenebilir.


Önceki sistemde, konu durumu değiştirildiğinde, kullanıcılar PM ile bildirim alıyorlardı. Durumu kullanıcı değiştirdiğinde bildirim gelmeyecek.
Belirlediğimiz kişiler bu kısmı kullanabilecek ve o kişiler durumu değiştirdiğinde, haberiniz olması için PM gönderilecek.

Bu sistemi yapmak için iki adet yeni eklenti de hazırlanmış oldu. Yakında paylaşıma sunulacaktır...
İyi çalışmalar..
Bilgilendirme
Yorum Ekleyebilmeniz için Sitemize Kayıt Olmanız Gerekmektedir.
0
otomasyoncu7 18 Nisan 2015 12:00
@MaRZoCHi, Çözülmedi olarak konuyu işaretledim. :)
3 779
MaRZoCHi 18 Nisan 2015 08:09
@otomasyoncu7, sorun çözüldü. Cache yenilenmediği için aynı şekilde kalıyormuş. Şimdi işaretleyebilirsiniz ;)

--------------------
3 779
MaRZoCHi 17 Nisan 2015 20:59
@mehmet, teşekkürler yorumun için. Asıl kullanılması en büyük teşekkür olur :)
@otomasyoncu7, aklımdaydı fakat kaldı. Yakın zamanda yapacağım listeyi ;)
Hatayı bildirdiğiniz için teşekkürler yarın incleyeceğim.

--------------------
0
mehmet 17 Nisan 2015 17:55
Bu özellik çok hoşuma gitti süper birşey kısacası muhteşem. Bizler için yapılan ve emeği geçen @MaRZoCHi'ye çok teşekkür ediyoruz.
0
otomasyoncu7 17 Nisan 2015 17:34
@MaRZoCHi, Çözülmeyi bekleyen konu 7 tane mi var eğer 7 taneden fazla varsa bunları görebileceğimiz bir listede olsa güzel olur. Bu sayede tüm çözülmeyi bekleyen konuları vakit kaybetmeden Konu başlığına göre bakıp bildiğimiz bir tema veya basit bir css ise benim gibi amatör DLE kullanıcıları da bizden daha amatör dle kullanıcılarına yardımcı olabilir. :)

Müsait bir vaktinizde çözüldü bekliyor ve çözülmedi butonlarını gözden geçirmeniz lazım çalışmıyor buton :(

Ne yaptı isem çözülmedi diye işaretleyemediğim bir konu linki:
http://forum.dle.net.tr/datalife-engine/soru-ve-sorunlar/868-makale-adinin-u
zunlugu-ve-kisaligina-gore-degisen-kayma-sorunu-.html
3 779
MaRZoCHi 17 Nisan 2015 17:03
@otomasyoncu7, beğenmenize sevindim :)
aslında böyle bir sınır yok. Tekrar işaretleyebilirsiniz. Böylece sağdaki çözülmeyi bekleyenler listesine girer. Ama hata olabilir sistemde. Bir kez ben de karşılaştım.. Yakın zamanda incleyeceğim.

--------------------
0
otomasyoncu7 17 Nisan 2015 16:46
@MaRZoCHi, Güzel bir özellik olmuş gerçekten , ellerine sağlık :) ama bir sorum var eskiden (17.04.2015 Tarihinden önce) açtığımız çözüldü diye işaretlenen konuları çözülmedi şeklinde değiştiremiyor muyuz ? O an için gerekli düzenlemeleri yaptıktan sonra sorun çözüldü sanıyoruz ufak bir hata gözden kaçıyor daha sonra fark ediyoruz. Ben eskiden açtığım bir konuyu çözülmedi şeklinde işaretlemeye çalıştım ama bir türlü olmadı.
3 779
MaRZoCHi 17 Nisan 2015 12:44
@marika, teşekkürler yorumun ve mesajın için. Eksik olma :)

--------------------
0
marika 17 Nisan 2015 11:21
Eline sağlık. Mükemmel özellikler bunlar.