» » » » Temamda Türkçe Karakter Hatasını Nasıl Çözerim

Temamda Türkçe Karakter Hatasını Nasıl Çözerim

ToLGa78
ToLGa78 22-02-2015, 13:26
Merhaba Arkadaşlar
Öncelikle Askerden Yeni Geldim
Kendime Portal Sitesi Acıcam
Ama Bu Linkdeki Trendmini Temasıı Kurdugumda
Tr Karakter Hataları Var Nasıl Düzeltirim
Temamda Türkçe Karakter Hatasını Nasıl Çözerim
Yardımlarınız İçin Şimdiden Teşekkürler Arkadaşlar
Çözüldü İşleme Alındı Bekliyor Çözülemedi
Bilgilendirme
Yorum Ekleyebilmeniz için Sitemize Kayıt Olmanız Gerekmektedir.
3 745
MaRZoCHi 1 Nisan 2015 06:06
@ayhan463, gönderdiğini temada Türkçe karakter sorunu yok. Tema Rusça.
İndir - cp1251 => utf8 dönüştürüldü ve biraz Türkçe yapıldı.
Konu ne kadar benzer olsa da, farklı konu olduğu için yorum olarak yazarsanız gözden kaçabilir. Takip etme kolaylığı için yeni konu açmanızı öneririm.

--------------------
0
0
ayhan463 31 Mart 2015 22:42
arkadaşlar bir tema buldum ama türkçe karakter sorunu var ben çözemedim yardımcı olurumusunuz dle 10.4 versiyonu kuracagım da
burdan indirseniz
http://turbobit.net/o6igbq0l8o0i.html
0
0
rnajans 5 Mart 2015 04:04
Türkçe karakter destekli hale getirdim. Temayı utf-8 bomsuz dil kodlamasına çevirdim. Yani artık türkçe karakter hatası vermeyecektir. Buradan indirin. Kolay gelsin.
0
0
esdeli 3 Mart 2015 20:27
volkan skype gelsene.. @VK bi iş var hem onu konuşalım.. ücretli
0
410
KAYA 3 Mart 2015 20:01
Temanın İçinde Bulunan .tpl Dosyalarını NotePad++ Programında Aç.
Utf8 Bom suz. Olarak Kayıt Et. Türkçe Karakter Sorunu Yaşamazsın.

Aşağıdaki Kodu da Kullanabilirsin. (Main <head > Altına Ekle.)


<meta name="country" content="Turkey" />
<meta http-equiv="content-language" content="tr-TR" />
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" />
0
0
ToLGa78 3 Mart 2015 18:54
http://s4.dosya.tc/server/NLRaXY/trendmini.rar.html
linki attım tekrar teşekkür ederim
0
0
rnajans 22 Şubat 2015 14:49
Hocam temayı linkden indiremedim elindeki tema dosyasını dosya.tc ye falan upload edip linkini verirmisin bir bakayım.
0
0
ToLGa78 22 Şubat 2015 14:33
Sürüm utf-8
Karakter Kodlaması: utf-8
Belki Dedim Yazıda Hata Var İlk Harf Küçük i olunca Oluyor ama büyük yaparsam bozuluyor
0
0
rnajans 22 Şubat 2015 13:54
Dostum tema utf-8 olarak yayınlanmış. Senin DLE sürümün nedir? UTF-8 olmadığından bu haytayı alıyor olabilirsin.
0
İSTATİSTİKLER