» » » » Slider Ekleme Sorunu

Slider Ekleme Sorunu

Kurapika78
Kurapika78 Üye 8-06-2015, 16:12
Arkadaslar siteye bi türlü slider ekleyemedim tek istediğim 5-6 resmin yan yana görülmesi hani oynama felanda olmasın çeksin yeter bunu nasıl yapabilirim örneğin;
Slider Ekleme Sorunu
Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.. :)
Çözüldü İşleme Alındı Bekliyor Çözülemedi
Bilgilendirme
Yorum Ekleyebilmeniz için Sitemize Kayıt Olmanız Gerekmektedir.
0
hasder 26 Eylül 2015 23:05
bu modulu bana linkin vere bilirmisiz yukleyim
0
597
marika 10 Haziran 2015 23:11
Hocam o ikisinide denedim..Ya resimler görünmüyor yada çalışmıyor oysaki adımları sırasıyla yapıyordum..Teşekkürler yanıtınız için


Bu durumu yazı içinde belirtirseniz daha iyi olurdu. Bunları çalıştıramadım. Benim siteme özel bir şe yapabilirmiyiz diye. Denemiş olduğunu ve içinde çıkamayacağınızı anlar daha çok yardımcı olmak isterdik. Yoksa hiç bir şeye uğraşmamış direk her şeyi hazı istiyor diye düşünürüz.

Ya da o iki konudan birisin altına yorum olarak oluşan hatayı yazmanız daha mantıklı olurdu. Küçük bir kısmı kalmış olurdu işin halletmek kolay olurdu.
0
31
Kurapika78 9 Haziran 2015 22:06
@OyunProgram,Tamam hocam onuda hallettim şu konudan: Custom Tag Kullanımı
Tekrar teşekkürler... :)
0
31
Kurapika78 9 Haziran 2015 21:51
@OyunProgram, Hocam son bir sorum olucak , Bu konuları en çok tıklananları çekmek için ne yapabiliriz ? Bu arada emekleriniz ve yardımlarınız için çok teşekkürler iyiki varsınız :)
0
111
saw58 9 Haziran 2015 20:56
@OyunProgram, Teşekkürler hocam elinize sağlık :)
0
111
saw58 9 Haziran 2015 20:25
@OyunProgram, eyvallah ilgin için çok teşekkürler

@OyunProgram,Hocam siteme bakarsanız sliderin asagısında 1veya 2 cm boşluk var onu nasıl birleştirebilirim
0
111
saw58 9 Haziran 2015 20:02
@OyunProgram,bir siteme bakarmısınız yan tarafa dogru uzadı aradaki boslugu ve resmin boyutunu nasıl ayarlarım hocam asagıya dogru beyazlık fazla onu nasıl yakınlastırabilirim teşekkürler ilginiz için.
0
31
Kurapika78 9 Haziran 2015 19:46
@OyunProgram, Veya gerek yok hocam bu bana yeter yardımlarınız için teşekkürler... :)
@saw58, o kodları ekleyince bende düzeldi sizde bir deneyin diğer kodları silmeyin..
0
111
saw58 9 Haziran 2015 19:35
@OyunProgram, ekledim calışmadı hocam sıralamadı yan yana
0
31
Kurapika78 9 Haziran 2015 19:34
@OyunProgram, Çok teşekkür ederim hocam peki bu her sayfada görünüyor bunu nasıl sadece anasayfada gösterebiliriz :)
0
111
saw58 9 Haziran 2015 17:23
@Kurapika78, iyi sevindim onu ben de çözemedim kesin javascriptendir.
0
31
Kurapika78 9 Haziran 2015 17:21
@saw58, Evet aynen dediğin gibi oldu şimdi göründü ancak tek sorun resimler yan yana gelmiyor :) Şu slideri de bi ekleseydim başka bişey istemiyorum valla
0
111
saw58 9 Haziran 2015 17:17
@OyunProgram, arkadaş bize yardımcı olur beklemedeyim.


.hagen-sld li {
width: 116px;
height: 166px;
overflow: hidden;
margin: 8px;
padding: 5px;
background-color: #DDDDDD;
}
ben kocaman resmi şöyle düzelltim " } " . haven-sld diye başlıyor ya ordan o parantezi kaldırmayı dene.Yanlışlıka satır başına eklemiş olabilirsin
0
31
Kurapika78 9 Haziran 2015 17:10
Aynen hocam bendede öyle bi şekilde yaptım ama alt alta sıralıyor ve resimler kocaman geliyor :)
0
111
saw58 9 Haziran 2015 17:08
bende olduda ayarlamaları yapamadım alt alta sıralıyor
0
31
Kurapika78 9 Haziran 2015 16:57
@OyunProgram, Merhaba hocam dediklerinizi bire bir yaptım ancak sitede görünmedi nedense anlatımınız için çok teşekkürler ancak neden olmadı
0
111
saw58 9 Haziran 2015 16:49
@OyunProgram, aradığım slider de paylaşımınız için teşekkürler
0
111
saw58 9 Haziran 2015 16:32
hocam kodlarınızı ekledim benim sitede olmadı yardımcı olurmusunuz.sitem
0
31
Kurapika78 9 Haziran 2015 04:25
@OyunProgram, Buyrun website adresim, yardımcı olursanız gerçekten sevinirim hocam :)Site Adresi
Beğendimi slider de yukarıda resimde görülen aynısı şu sitede mevcut :Slider Sitesi

@marika, Hocam o ikisinide denedim..Ya resimler görünmüyor yada çalışmıyor oysaki adımları sırasıyla yapıyordum..Teşekkürler yanıtınız için
0
597
marika 8 Haziran 2015 22:05
Site içinde arama yapmamışsınız. Yukarıdaki arama bölümüne slider yazarak gelişmiş arma sonuçlarına baktığınızda 2 adet farklı slider eklentisi olduğunu görürsünüz.
0
İSTATİSTİKLER