» » » » DataLife Engine Resim Galerisi

DataLife Engine Resim Galerisi

ProfTR
ProfTR Üye 8-07-2014, 22:40
Merhaba arkadaşlar,
Dle siteme resim galerisi yapmak istiyorum. Bunun ile ilgili herhangi bir modül ve ya yama önerebilirmisniz.
Çözüldü İşleme Alındı Bekliyor Çözülemedi
Bilgilendirme
Yorum Ekleyebilmeniz için Sitemize Kayıt Olmanız Gerekmektedir.
0
SaykoNeT 13 Ağustos 2014 05:32
Tamam hocam deneyeceğim sağolasın ilgin için
0
3 745
MaRZoCHi 11 Temmuz 2014 22:13
@SaykoNeT,

Buradaki resme bakın. Aynı mantık ile film siteleri için part eklentisi yapmıştım. Aynı {NEW-PART} kodu gibi {PAGEBREAK} kodunu kullanabilirsiniz.

Yani tam açıklama kısmında her kullandığınız {PAGEBREAK} kodu yeni bir sayfaya geçiş demektir.
Örnek fullstory :
-----------
Sayfa 1
Resim
Yazı
{PAGEBREAK}
Sayfa 2
Resim
Yazı
{PAGEBREAK}
Sayfa 3
-----------

Şeklinde.

--------------------
0
0
SaykoNeT 11 Temmuz 2014 20:30
Alıntı: MaRZoCHi
@SaykoNeT,
Sayfalamayı DLE'nin kendisi de yapıyor zaten.
{PAGEBREAK} kodu ile resimleri sayfalara bölebilirsiniz.

Bilgisizliğime ver hocam nasıl yapılacağı konusunda bilgi vermen mümkün mü? Bahsettiğim gibi sadece aradığım haber sitelerinde bulunan genelde bu yıl olan falan filanlar gibi konu başlıkları altında, her resimde kısa yazılar şeklinde galeriler.
0
3 745
MaRZoCHi 11 Temmuz 2014 17:05
@SaykoNeT,
Sayfalamayı DLE'nin kendisi de yapıyor zaten.
{PAGEBREAK} kodu ile resimleri sayfalara bölebilirsiniz.

--------------------
0
0
SaykoNeT 11 Temmuz 2014 16:25
MaRZoCHi ilk yorumda bahsettiğin gibi konu içerisine yani haber ya da wp sitelerinde olduğu gibi sayfalama galeri eklemenın kolay yolu ya da modül gibi bir ek var mı?
0
3 745
MaRZoCHi 10 Temmuz 2014 22:59
DLE boyutlandırma özelliğini kullanarak benzer bir modül yapabilirim. İlerleyen günlerde ayarlayıp paylaşmaya çalışırım.

--------------------
0
103
mrt806 10 Temmuz 2014 19:28
Alıntı: SyBeR
Örnekte verilen siteyi geçtiğimiz yıl içinde tasarladım ancak bu sitede alanla ilgili sorun olacağını düşündüğümüzden mehmet flickr apileri ile dle için bir modül geliştirdi. Bu sayede resimleri adminden flickr hesabına yükletiyoruz ve flickr tarafından sunulan boyutlarıda apiler ile indirmeler için ziyaretçilere sunuyoruz.

Boyutlandırma işlemleri dle ile yapılmamıştır burada ancak yapılabilir smile


Açıklama için çok sağol kardeşim dle de boyutlandırma özelliği olmasını çok isterdim tema ripleriz bir şekilde sorun olmazda :) bu özelliği beceremedim ben iyi çalışmalar
0
150
SyBeR 10 Temmuz 2014 19:21
Örnekte verilen siteyi geçtiğimiz yıl içinde tasarladım ancak bu sitede alanla ilgili sorun olacağını düşündüğümüzden mehmet flickr apileri ile dle için bir modül geliştirdi. Bu sayede resimleri adminden flickr hesabına yükletiyoruz ve flickr tarafından sunulan boyutlarıda apiler ile indirmeler için ziyaretçilere sunuyoruz.

Boyutlandırma işlemleri dle ile yapılmamıştır burada ancak yapılabilir smile

--------------------
0
103
mrt806 10 Temmuz 2014 18:18
Alıntı: MaRZoCHi
Bu modül baya gelişmiş, daha önceden birkaç kez çevirmeye kalktım vs.
Modülün güncel versiyonu yoksa uyarlanabilir fakat çeviri için vaktim yok. Ama modüle gerek yok derseniz aynı görünüm ve işlevi DLE'yi biraz değiştirerek yapabiliriz. Yarın bunun için bir düzenleme yayımlayacağım. Onunla belli bir seviyede galeri yapılabilir.
Basit bir örnek site: http://www.hdwidewallpaper.com/


MaRZoCHi kardeşim bir sorum olacaktı verdiğin örnekte resimler farklı boyutlarda otomatik ayarlanabiliyor ve site dle tabanlı bunu nasıl yapabiliriz. üçbin beş bin pixele göre yüklenen resme göre kendisi tüm boyutlara otomatik ayarlayacak şekilde bir modül yazma imkanın olursa almak isterim kardeşim sana zahmet müsait olunca bakabilirsen iyi olur
0
3 745
MaRZoCHi 10 Temmuz 2014 17:57
Eklentiyi ekledim: Image-X ve Thumb-X Düzenlemesi
Kısaca mantığını anlatayım;
1) shortstory'de {image-1} tagı ile ilk resmi gösterebilirsiniz. CSS ile ayarlamasını yapabilirsiniz örnek sitede gözüktüğü gibi
2) Makaleye eklenen tüm resimleri thumb ve image olarak ayrı ayrı alabiliyoruz ve bir döngü içinde hespini sıralayabiliyoruz. İstediğiniz düzene HTML + CSS ayarlaması ile sokabilirsiniz.

--------------------
0
43
ProfTR 10 Temmuz 2014 05:03
Evet hocam örnek sitedeki gibi bir düzenleme olabilir.
0
3 745
MaRZoCHi 10 Temmuz 2014 04:02
Bu modül baya gelişmiş, daha önceden birkaç kez çevirmeye kalktım vs.
Modülün güncel versiyonu yoksa uyarlanabilir fakat çeviri için vaktim yok. Ama modüle gerek yok derseniz aynı görünüm ve işlevi DLE'yi biraz değiştirerek yapabiliriz. Yarın bunun için bir düzenleme yayımlayacağım. Onunla belli bir seviyede galeri yapılabilir.
Basit bir örnek site: http://www.hdwidewallpaper.com/

--------------------
0
43
ProfTR 10 Temmuz 2014 03:23
hocam elimde 9.8 için olanı var ama bana sadece resim galerisi olsun yeter makale içinde olmayacak o kadar çok öenmli değil gerisi.
0
0
SaykoNeT 10 Temmuz 2014 01:13
Paylaştığın bağlantı ana sayfaya yönleniyor göremiyorum ama eklediğin ekran görüntüsü titan diye bir modülün eğer onu istiyorsan duvar kağıdı sitesi için ideal ama haber sitelerindeki gibi istiyorsan işlemini görmez. 10.x sürümü için desteği var mı bilmiyorum ben en son 9.8 için olduğunda ararken bulmuştum
0
43
ProfTR 10 Temmuz 2014 00:11
Altta vereceğim linkteki gibi galeri istiyorum hocam. Aşağıdaki linktekilerden hangisi olursa hocam.

Demo
Dle TitanDle Titan
0
3 745
MaRZoCHi 9 Temmuz 2014 14:26
Resim galerisi olarak nasıl bir düzen istiyorsunuz? Wallpaper siteleri gibi mi yoksa makale içerisinde galeri mi?

--------------------
0
İSTATİSTİKLER